"ניסיתי לדרוס אותו" • מחבלים פלסטינים יידו אבנים על רכבו של ח"כ ילין

    קובי פינקלר No Comments on "ניסיתי לדרוס אותו" • מחבלים פלסטינים יידו אבנים על רכבו של ח"כ ילין
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לא בטוח שהמחבלים הפלסטינים שיידו היום (חמישי) אבנים על רכבים בכביש 505 ידעו כי הם מיידים את האבנים על רכבו של חבר הכנסת חיים ילין מ'יש עתיד'.

    ילין יצא מניחום אבלים בביתה של הקדושה שלומית קריגמן הי"ד ביישוב שדמות מחולה בבקעת הירדן, ובעת שהוא נסע עם רכבו בין ההתנחלויות מגדלים לתפוח בשומרון – פלסטינים יידו על רכבו אבנים שגרמו לנזק למכונית ובחדי שמים לא פגעו בו.

    לאחר המקרה המשיך ילין בנסיעה עד לצומת תפוח – שם חיכו לו נציגי המשטרה והצבא שגררו את רכבו, ובהמשך, האירוע הועבר לטיפולו של קצין הכנסת וכוחות הביטחון.

    לאחר מכן סיפר ילין כי "באמצע הנסיעה הבחנתי פתאום בצעיר שמרים בלוק ומנסה לזרוק אותו על אוטובוס ילדים שנוסע מולי. האצתי את המהירות כדי לנסות לדרוס אותו שלא יפגע באוטובוס ואז מיד הוא הרים אבן נוספת וכיוון לעברי. כיון שהייתי במהירות מאוד גבוהה זה פגע רק בחלק האחורי של הרכב. מסרתי את כל הפרטים לשוטרים שהגיעו למקום ונמסר לי שהחלו כבר חיפושים אחר אותו צעיר שניסה לפגוע בי".

    ילין ששימש בעבר כראש מועצת אשכול הוסיף כי "הפעם זה היה בלוק ולא קסאם, אסור להפסיק את שגרת החיים שלנו בגלל מחבל שזורק אבנים, יורה או דוקר. חייבים להמשיך ולהכות בטרור בכל הכוח, לחבק את משפחות הנפגעים, אך לא לזנוח את הזרוע המדינית".



    0 תגובות